Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(52)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(9)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
MW123 (św. Wincentego 64)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(5)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(24)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(14)
Autor
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech
(3)
Sinek Simon
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Kotow Sebastian
(2)
Kuc Bolesław Rafał
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Badura Wojciech (1967- )
(1)
Bavister Steve
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Borek Paweł (biznes)
(1)
Czub Marta
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Grzesiak Jan (aktor)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Holwek Jarosław (1970- )
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jolles Robert L. (1957- )
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Korzeniewska Jadwiga
(1)
Kowalczyk Filip. Tł
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz). Tł
(1)
Krugman Paul R. (1953- )
(1)
Lepsinger Richard (1948- )
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lucia Anntoinette D. (1951- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Machnik Marcin Tłumaczenie
(1)
Macińska Magdalena
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maurer Robert
(1)
Morawski Cezary (1954- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mądry Jan
(1)
Pasterski Michał
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Rogala Maciej
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Vickers Amanda
(1)
Waśko Zbigniew Tł
(1)
Wieczorek Dominik
(1)
Wilson Ronald Paul
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Wręga Michał. Il
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Zych Robert
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Coachowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Samorealizacja
(9)
Sukces
(8)
Osobowość
(4)
Zarządzanie
(4)
Relacje międzyludzkie
(3)
Szczęście
(3)
Empatia
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kariera
(2)
Media społecznościowe
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Praca
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przywództwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bogactwo
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Emisja głosu
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Głos
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Infografika
(1)
Informacja wizualna
(1)
Język polski
(1)
Kadry
(1)
Kaizen
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kryzys finansowy (2007)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mentroing
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Perswazja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologia
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wartość
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Wymowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zespół pracowniczy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(9)
Zarządzanie i marketing
(8)
Rozwój osobisty
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie II turkusowe. - [Gliwice] : [Wydawnictwo Helion], [copyright © 2017]. - 606, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive Onepress Exclusive)
Wydanie 2 zostało poszerzone o zagadnienia związane z metodą Tropem Jakości i ideą firmy turkusowej. Bibliografia na stronach 589-593. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.D (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17755 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.05.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 307-313.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.E (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The big moo : stop trying to be perfect and start being remarkable".
ybitne osiągnięcia są zwykle efektem zbiorowego doświadczenia. By wznieść się ponad przeciętność, by wprowadzać w życie innowacyjne pomysły, potrzeba inspiracji. Seth Godin jest specjalistą w tej dziedzinie, a drużyna pod jego przywództwem jest gotowa służyć Ci pomocną dłonią, a nawet całą armią dłoni.W "Fioletowej krowie" Seth przedstawił nadzwyczajne, immanentne cechy produktów. Podzielił się z Tobą przykładami, wskazówkami i informacjami, z pomocą których łatwiej wyhodować to magiczne zwierzę rynkowe. Teraz przyszedł czas na stworzenie jeszcze skuteczniejszej bestii. "Wielkie muuu" to skrajna forma fioletowej krowy, nadzwyczajna innowacja, która posiada zdolność zmieniania zasad gry rynkowej i odwracania sytuacji na Twoją korzyść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ľ Weź za siebie odpowiedzialnośćĽ Dąż do nieustannego rozwojuĽ Wkładaj w swoją pracę serce i entuzjazmĽ Naucz się wykorzystywać otaczające Cię okazjePostaw na swoje MOJO — znajdź cel i radość życiaZnasz to uczucie wewnętrznej satysfakcji, kiedy robisz coś ważnego i sensownego, a inni ludzie to dostrzegają i doceniają? Czy nie jest ono genialne? Ładuje Twoje akumulatory, daje potężnego pozytywnego kopa i oferuje poczucie, że świat stoi przed Tobą otworem. Tematem tej książki jest właśnie ten stan oraz sposoby jego osiągania, utrzymywania i ponownego przywoływania. To właśnie MOJO — motor pchający Cię ku nieustannemu rozwojowi, doskonaleniu i dostrzeganiu możliwości, jakie zsyła Ci los.MOJO odgrywa ogromną rolę w dążeniu do szczęścia i znalezienia sensu życia, ponieważ sprowadza się do osiągnięcia dwóch celów: kochania tego, co robisz, i okazywania pozytywnego nastawienia wobec innych. Ta książka powstała po to, by dać Ci motywację do działania, a także odpowiednie narzędzia, byś mógł zacząć wreszcie robić coś, co sprawi, że poczujesz się spełniony i szczęśliwy. Niektóre z tych narzędzi są oczywiste, inne mogą wydawać się sprzeczne z logiką, jednak wszystkie są w zasięgu Twoich możliwości, zaś ich celem jest nadać nowy kierunek Twojemu życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozboje sceniczne : wystąpienia publiczne bez tremy / Jan Grzesiak. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 237 stron ; 22 cm.
(Onepress Exclusive)
Książka dostępna także jako e-book.
az na zawsze pożegnaj tremę przed występami publicznymi! Czy zdarza Ci się odczuwać dyskomfort, kiedy masz przemówić do większej grupy ludzi? Do tego stopnia, że czasem wolisz zrezygnować, niż stanąć przed audytorium - nawet złożonym z Twoich znajomych? A kiedy już wystąpisz i jest po wszystkim, czujesz, że można było zrobić to lepiej? Jeśli tak - koniecznie sięgnij po książkę Jana Grzesiaka! Jeżeli natomiast jesteś sprawnym mówcą, ale chcesz, by Twoje wystąpienia były jeszcze skuteczniejsze, a ludzie słuchali ich z prawdziwą fascynacją - to także książka dla Ciebie. Autor jest nie tylko trenerem z wieloletnim doświadczeniem, ale też aktorem wykorzystującym sceniczne doświadczenie podczas swoich pełnych pasji i humoru szkoleń. Nauczy Cię między innymi, jak: Pokonać niechęć do publicznych wystąpień Panować nad oddechem Modulować głos i odpowiednio go emitować Wykorzystywać w wystąpieniach mowę ciała Nadawać swoim słowom odpowiedni rytm Uwolnić charyzmę, która sprawi, że ludzie będą kochali Cię słuchać Zarażać audytorium swoją energią Przemień swoje występy sceniczne w prawdziwe, niezapomniane spektakle. Dasz radę, o ile będziesz sumiennie i systematycznie wykonywać wszystkie zawarte w książce ćwiczenia. Wówczas autor da Ci stuprocentową gwarancję, że wystąpienia publiczne staną się Twoją prawdziwą pasją! Przemawiać każdy możeTrochę lepiej lub jeszcze gorzej Ale nie o to chodzi, Co z mych ust na scenie wychodzi Człowiek przemawiać musi Inaczej słyszą go tylko głusi...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce i stronie tytułowej: Create Yourself.
Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy — zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia — ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka.W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. Psychologia zmiany stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania. Jeśli chcesz się tego nauczyć, ta książka jest dla Ciebie.Mateusz Grzesiak, psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy trener, który od kilkunastu lat profesjonalnie zajmuje się pracą z ludzkim umysłem, będzie Twoim przewodnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Nazwa autora na okładce.
Indeks.
Ludzki umysł to najmocniejszy element każdego systemu. Ludzki umysł to najsłabszy element każdego systemu. Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane zabezpieczenia ustanowisz, Twoje przedsięwzięcie może się nie powieść właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić. Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki. Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze "Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądać nawet takich mistrzów jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców. SEKRETY OSZUSTÓW I SOCJOTECHNIKÓW - Model komunikacji i jego geneza - Wykorzystywanie wpływu alkoholu - Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz - Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice - Programowanie neurolingwistyczne (NLP) - Pięć podstaw wywierania wpływu - Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń - Wyczulenie na złośliwe taktyki - Dalajlama i socjotechnika.
Przedmowa * Wstęp i podziękowania * 1. Rzut oka na świat socjotechniki * Z czego wynika wartość tej książki * Socjotechnika - przegląd zagadnienia * Podsumowanie * 2. Gromadzenie informacji * Gromadzenie informacji * Źródła gromadzonych informacji * Tworzenie modelu komunikacji * Zalety modeli komunikacji * 3. Wywoływanie * Na czym polega wywoływanie? * Cele wywoływania * Jak opanować technikę wywoływania? * Podsumowanie * 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek * Na czym polega wchodzenie w rolę? * Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli * Przykłady skutecznego wchodzenia w rolę * Podsumowanie * 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice * Tryby myślenia * Mikroekspresje * Programowanie neurolingwistyczne (NLP) * Rozmowa i przesłuchanie * Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia * Przepełnienie bufora u człowieka * Podsumowanie * 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji * Pięć podstaw wywierania wpływu * Taktyki wywierania wpływu * Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości * Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary * Manipulacja w socjotechnice * Podsumowanie * 7. Narzędzia socjotechnika * Narzędzia fizyczne * Internetowe narzędzia gromadzenia informacji * Podsumowanie * 8. Analizy przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze * Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji * Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych * Przypadek Hadnagy`ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny * Przypadek Hadnagy`ego nr 2. Skandal w parku rozrywki * Tajny przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna * Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera * Dlaczego warto analizować przypadki * Podsumowanie * 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków * Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego * Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń * Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zechcieć pozyskać socjotechnicy * Aktualizacja oprogramowania * Praca nad scenariuszami * Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych * Uwagi końcowe * Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na 4 stronie okładki informacja: 3 część cyklu "Psychologia szefa. Cz. 1 - "Szef to zawód", cz. 2 - "Coaching narzędziowy".
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji.Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji."Proces grupowy. Fenomen małej grupy" stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii "Psychologia szefa", której poprzednie części noszą tytuły: "Szef to zawód" oraz "Coaching narzędziowy". Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych. Wojciech Haman i Jerzy Gut po raz kolejny przedstawiają ważne motto pracy każdego lidera zespołu: "Szef jest od definiowania problemów, a nie od ich rozwiązywania!"Wojciech Haman (rocznik 1954) jest właścicielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów z zakresu psychologii zarządzania i psychologii sprzedaży, wdrażania procedur coachingowych i rekrutacyjnych, indywidualnym coachingu dla Wyższej Kadry Kierowniczej, pomocy w rozwiązywaniu realnych konfliktów wewnątrz firm.Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt oraz Ośrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.Jerzy Gut (rocznik 1955) jest współwłaścicielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w pracy dla wyższej i najwyższej kadry kierowniczej, pomocy przy rozwiązywaniu konfliktów i problemów wewnątrz firm, coachingu handlowego i szefowskiego oraz coachingu indywidualnego dla menedżerów.Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt oraz Ośrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21380 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta w biznesie : praktyczny poradnik savoir-vivre`u / Adam Jarczyński. - Wydanie 2., rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 263 strony : faksymilia, fotografie, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 262-263.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gra w zmianę Ile razy w życiu obiecywałeś sobie: ?Zmienię się!?? Czy przypadkiem nie co roku? Każdego pierwszego dnia stycznia wielu z nas zapisuje listę noworocznych postanowień: schudnę, opanuję język obcy, rzucę palenie, zacznę biegać... I co? I nic! W kolejnym roku wynotowujemy te same postanowienia, o których zapominamy najdalej w lutym, wcale ich nie realizując. Rezygnujemy z nich, ponieważ często zwyczajnie nas przerastają. Owszem, dobrze byłoby się pozbyć złych nawyków i wyrobić dobre, ale... to takie trudne! Wymaga wyrzeczeń! Dyscypliny! Czasu! Determinacji! I tu leży pies pogrzebany. Równie mocno jak pragniemy zmian, boimy się ich, przez co już na wstępie rezygnujemy z wielu korzyści, jakie ze sobą niosą.Istnieje jednak narzędzie, które może sprawić, że zmiana z groźnej i nieosiągalnej staje się ciekawa, a nawet ekscytująca! Narzędzie podsycające wewnętrzną motywację i pozwalające z zupełnie innej perspektywy spojrzeć na wyzwanie, które przed sobą stawiasz. Zwie się ono grywalizacją i pozwala przekształcić proces zmiany w grę, niwelując tym samym podstawowy problem, jaki ze zmianą ma nasz mózg: zmiana to nowość, a nowość to potencjalne zagrożenie. Tymczasem gra oznacza frajdę, ekscytację, obietnicę przygody... To wyzwanie, które Twój umysł chce podjąć, ponieważ bardzo lubi się bawić.Gotowy na przygodę? Zatem otwórz tę książkę i wejdź do gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19299 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Myśl w stronę rozwojuOtaczająca nas rzeczywistość ewoluuje. Wiedza i technologia dają nowe możliwości i podpowiadają rozwiązania, o jakich nam się wcześniej nie śniło. Korzysta z nich jednak ułamek społeczeństwa — ludzie kreatywni i nastawieni na rozwój. Tylko oni wciąż na nowo adaptują się, uczą i zdobywają zawodowe oraz życiowe szczyty. W tym samym czasie reszta porzuca marzenia, buntuje się przeciwko światu i zachodzącym zmianom, staje się tłem dla gwiazd. Mimo równych szans na początku drogi jedni wygrywają, inni się poddają. Dlaczego?Odpowiedź tkwi w sposobie myślenia. Ludzie lubiący stabilność, nastawieni na trwanie, woleliby niczego nie zmieniać w sobie i swoim otoczeniu. Ludzie ukierunkowani na rozwój są otwarci na zmiany i gotowi podejmować ryzykowne decyzje. Jeśli brakuje im niezbędnych narzędzi, skupiają się na ich zdobyciu. Nigdy nie osiadają na laurach.Dołącz do nich!Poświęć kilka godzin i przeczytaj przewodnik po samodoskonaleniu i rozwoju własnych umiejętności. Stworzyło go samo życie. Brian Tracy i Sebastian Kotow spisali i usystematyzowali wiedzę, dzięki której także Ty masz szansę znaleźć się wśród ludzi nastawionych na zmianę, która doprowadzi Cię do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ty ustal co, my powiemy Ci jak!Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. W przypadku drogi do celu pierwszym krokiem będzie ustalenie tego, co się chce osiągnąć. Wbrew pozorom jest to bardzo trudne - wielu ludzi tak naprawdę nie ma pojęcia, czego chce od życia. A może w głębi duszy wiedzą, tylko nie dopuszczają do siebie tych marzeń, ponieważ obawiają się porażki? Szkoda. Kto nie zna swojego celu, ten go na pewno nie osiągnie. Zatem może po prostu zamiast się bać, warto zacząć od wyznaczenia własnego celu? A potem go najzwyczajniej w świecie zrealizować...Ta książka powstała po to, by Ci pomóc. Sebastian Kotow przeprowadził serię rozmów z Brianem Tracy. Wspólnie przygotowali dla Ciebie przewodnik, dzięki któremu osiągniesz wyznaczone cele. Poza teorią życiowego sukcesu znajdziesz tu także praktyczne ćwiczenia i zadania do samodzielnego wykonania. Uważasz, że każdy może napisać poradnik motywacyjny? To prawda. Ale nie każdy miał okazję przetestować metodykę osiągania celów w praktyce. Sięgnij więc po wywiady z ludźmi, którzy to zrobili, a dowiesz się, jak dotrzeć do stacji "Sukces", i poznasz historie znanych i mniej znanych Polaków, którzy do niej trafili.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontroling dla menedżerów / Bolesław Rafał Kuc. - Gliwice : Helion, cop. 2011. - 422 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliogr.
Kontroling nie ma alternatywyKontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, przede wszystkim w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż tylko finanse firmy. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do szybkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem - do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji firmy, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów oraz sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, ukazuje także nowe wcielenie kontrolingu - jako narzędzia zarządzania ryzykiem.Stosuj kontroling - zawsze i wszędzie: * Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników firmy. * Spraw, by Twoi pracownicy działali maksymalnie efektywnie. * Sprawnie reaguj na zmianę - wewnątrz i na zewnątrz organizacji. * Popraw rentowność firmy. * Naucz się usuwać wąskie gardła i bariery rozwoju firmy. * Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny. * Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszystkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!
Rozdział 1. Teoretyczne podstawy kontrolingu (15) * * Streszczenie (15) * 1.1. Geneza kontrolingu i jego rozwój do czasów obecnych (16) * 1.2. Różnorodność definicji kontrolingu (28) * 1.3. Kierunki zainteresowań kontrolingu (39) * 1.4. Funkcje i zadania kontrolingu (47) * 1.5. Kontrola pomaga korygować cele i plany organizacji (55) * 1.6. Mechanizm kontroli w kontrolingu (60) * Rozdział 2. Współczesne organizacje potrzebują kontrolingu (69) * * Streszczenie (69) * 2.1. Organizacje jako systemy otwarte (70) * 2.2. Turbulentne otoczenie wywołuje chaos w organizacji (78) * 2.3. Kontroling narzędziem porządkowania chaosu (84) * 2.4. Kontroling współtworzy i monitoruje systemy informacyjne (91) * Rozdział 3. Kontroling narzędziem zarządzania operacyjnego (101) * * Streszczenie (101) * 3.1. Istota i zadania zarządzania operacyjnego (operacjami) (102) * 3.2. Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego (104) * 3.3. Rola kontrolingu w projektowaniu efektywnych systemów operacji (115) * 3.4. Elementy składowe modelu zarządzania operacjami (119) * 3.5. Orientacje zarządzania operacyjnego (123) * 3.6. Tworzenie wartości głównym zadaniem zarządzania dynamicznego (130) * 3.7. Koordynacja wyzwaniem dla kontrolingu (133) * Rozdział 4. Typy i rodzaje kontrolingu (137) * * Streszczenie (137) * 4.1. Kontroling antycypuje szanse i zagrożenia (138) * 4.2. Typy kontrolingu - klasyfikacja według określonych kryteriów (143) * 4.3. Kontroling operacyjny (operatywny) (145) * 4.4. Kontroling strategiczny (151) * 4.5. Zastosowanie kontrolingu w wybranych obszarach (dziedzinach) przedsiębiorstwa (157) * 4.6. Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej (165) * Rozdział 5. Funkcje, kryteria i narzędzia kontrolingu (173) * * Streszczenie (173) * 5.1. Funkcje kontrolingu (174) * 5.2. Kryteria badań kontrolnych (aksjologia kontrolingu) (179) * 5.3. Analiza jako metoda badawcza stosowana w kontrolingu (183) * 5.4. Zestaw narzędzi (instrumentarium) kontrolingu (187) * 5.5. Uniwersalne narzędzie badania (pomiaru) zaawansowania kontrolingu w przedsiębiorstwie (202) * Rozdział 6. Profesjonalizacja zawodu kontrolera (controllera) (205) * * Streszczenie (205) * 6.1. Czym zajmuje się kontroler (controller)? (206) * 6.2. Kompetencje kontrolera - przegląd programów kursów szkoleniowych (219) * 6.3. Niemiecka implementacja kontrolingu (224) * 6.4. Uniwersalizacja zadań i kompetencji kontrolera (231) * Rozdział 7. Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań (235) * * Streszczenie (235) * 7.1. Tradycyjne formy kontroli już nie wystarczają (236) * 7.2. Kontrola wybiega w przyszłość (242) * 7.3. Tworzenie systemów wczesnego ostrzegania wyzwaniem dla menedżerów (247) * 7.4. Niepewność przedmiotem zainteresowania kontrolingu (251) * 7.5. Koncepcja nadzoru strategicznego (257) * 7.6. Kontrola i kontroling w organizacjach przyszłości (263) * Rozdział 8. Kontroling narzędziem wczesnego ostrzegania (271) * * Streszczenie (271) * 8.1. Systemy informacyjne niezbędnym narzędziem nowoczesnego zarządzania (272) * 8.2. Ogólne zasady tworzenia SWO (280) * 8.3. Kontroler w roli szefa służby informacyjnej (289) * 8.4. Funkcje systemów wczesnego ostrzegania (294) * 8.5. Rodzaje i funkcje wskaźników SWO (297) * 8.6. Metody oceny kondycji przedsiębiorstw wykorzystywane w SWO (304) * Rozdział 9. Kontroling narzędziem zarządzania wartością (315) * * Streszczenie (315) * 9.1. Od maksymalizacji zysku do maksymalizacji wartości (316) * 9.2. Zarządzanie wartościami - od haseł do praktyki (323) * 9.3. Kontroling zorientowany na integrowanie wartości (328) * 9.4. Kreowanie wartości dodanej z wykorzystaniem kontrolingu (339) * 9.5. Kontroler strażnikiem wartości (349) * 9.6. Kontroling w zarządzaniu wartością - aspekty praktyczne (354) * Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu (359) * * Streszczenie (359) * 10.1. Istota i definicje ryzyka (360) * 10.2. Źródła i przyczyny ryzyka (368) * 10.3. Postawy menedżerów wobec ryzyka (377) * 10.4. Tradycyjne metody (sposoby) przeciwdziałania ryzyku (388) * 10.5. Etapy procesu reagowania na ryzyko (397) * 10.6. Optymalizacja ryzyka wyzwaniem dla współczesnego menedżera wspomaganego przez system kontrolingu (407) * Bibliografia (413)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 68,73 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.0 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The art and science of 360 degree feedback" 1997.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 325-328.
Twój najcenniejszy kapitałWbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako "jaguara" biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią "wybrakowanego trabanta".Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to "jakąś" czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18065 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.05.2024)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce: Książka z audiobookiem.
Zupełnie nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego krokuPragniesz udoskonalić swoje życie, ale każda zmiana Cię paraliżuje? Nie masz siły ani czasu, by zadbać o polepszenie jakości własnych dni? Masz serce przepełnione marzeniami, lecz coś nie pozwala Ci w pełni ich zrealizować? Najwyższa pora poznać potęgę drobnych kroczków. Idea jest prosta -- należy tak zmylić wrodzone opory przed przyjmowaniem nowego sposobu zachowania, by już zawsze móc cieszyć się osiągniętym sukcesem, a jednocześnie nie wywoływać w swoim życiu emocjonalnej rewolucji. Bez względu na to, czy chcesz rzucić palenie, pozbyć się zbędnych kilogramów, zadbać o rozwój kompetencji, czy stworzyć udany związek -- filozofia kaizen jest dla Ciebie. Ta mądrość rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni niweluje ukryty w każdym z nas lęk, szczególnie zaś chemiczną reakcję "walki lub ucieczki" (leżącą u podstaw strachu przed zmianą).Autor nauczy Cię, jak:samodzielnie korzystać z mechanizmów działania kaizen,nastawić się wobec innowacji w taki sposób, by nie ulec strachowi,uczynić swoje życie bardziej efektywnym, zarówno w domu, jak i w pracy,polubić zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Siła perswazji sprawia, że możesz i potrafisz: Ľnatychmiast odczytać intencje innych ludzi, Ľskłonić ich do podjęcia szybkiego działania, Ľprzekonać do przyjęcia Twojego punktu widzenia, Ľpokonać przeciwnikówĽodnosić sukcesy w negocjacjach, Ľzdobyć to, na co zasługujeszSprawdź w specjalnie przygotowanym teście, jakie jest IQ Twojej perswazji! Codziennie przekonujesz innych do swojego punktu widzenia - albo ktoś próbuje przekonać Ciebie. Ludzie stosują różne techniki, aby osiągnąć zamierzony cel: zastraszanie, przymus, kontrolę, siłę, a czasem kompromis. Aż chce się zakrzyknąć: "Nie idźcie tą drogą! To przestarzałe metody na zdobycie niewiele wartej akceptacji. Po co tracić na nie czas, skoro można wywierać trwały wpływ?". Perswazja. Krótkie słowo, nieograniczone możliwości. Jeśli wciąż nie możesz zdobyć tego, czego pragniesz, jeśli przeszkody piętrzą się przed Tobą, zamiast pierzchać w panice, nadeszła pora na zdecydowaną zmianę taktyki. Mistrzowie perswazji stosują ją niezauważalnie i przekonują rozmówców do swoich pomysłów w taki sposób, że ci są wdzięczni za udzielone wskazówki! ĽPoznaj 10 przeszkód, które zmniejszają moc Twojej perswazji. ĽPrzekonaj się, jak działa siła automatycznego wzbudzania zaufania. ĽUmiejętnie korzystaj z nowoczesnych metod wpływania na innych. ĽZrozum sposób myślenia Twoich rozmówców. ĽPrzykuwaj uwagę za pomocą władzy i autorytetu. ĽZdobądź zaawansowane umiejętności prezentacji i komunikacji. ĽSprawdź, jak można nieustannie motywować siebie i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej